16. 3. 2020

Vážení klienti, 

vzhledem k vyhlášení celostátní karantény jsme přijali nálsedující opatření:
  • prioritou je pro nás dodávka služeb pro stávající zákazníky, z tohoto důvodu budeme řešit především provoz a údržbu naší páteřní sítě a přípojek stávajících klientů
  • do odvolání nebudeme provádět instalace nových přípojek 
  • servis klienstkých sítí budeme řešit pouze ve vyjímečných případech a bude prováděn v maximální míře bezkontaktním způsobem, především po telefonu a emailem.
  • v případě závady na domácí / klientské síti budeme dodávat pouze přednastavené zařízení (routery), které si klient sám zapojí
  • v případě závady na bezdrátové přípojce (rodinné domy) bude probíhat výměna antény především přístupem z venku přímo k anténě

V případě výpadku doporučujeme nezasahovat svépomocí nijak do instalovaných zařízení (routery, antény atd), zařízení pouze odpojte na cca 30 s od elektřiny a pokud výpadek po opětovném připojení bude přetrvávat tak nás kontaktujte  telefonicky / emailem. Předejdeme takto zbytečným výjezdům.

Děkujeme za pochopení

Tým FuturNET